GO SOLID produceert hoogwaardige opladers geschikt voor topmerken.
  • 6 maanden garantie
  • Eenvoudig zonder account te bestellen
  • Voor 18:00 uur besteld, vandaag verzonden

Veelgestelde vragen

Vind hier uitgebreide informatie en antwoorden op al je vragen over GO SOLID opladers, service en bezorging.

Wat vervelend dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, onze welgemeende excuses hiervoor. Om de oorzaak van deze verkeerde levering te achterhalen, ontvangen wij graag een foto van het geleverde artikel. Je kunt de foto en gegevens naar ons sturen op info@gosolidproducts.com. Op deze manier kunnen wij hierop actie ondernemen en ervoor zorgen dat je alsnog het juiste artikel ontvangt.
Vervelend dat je niet de volledige bestelling geleverd hebt gekregen. Wij verzoeken je om via dit formulier even contact met ons op te nemen zo dat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Binnen 14 dagen is het geen probleem om uw bestelling te retourneren. Doorloop hiervoor onderstaande stappen: 1. Download ons retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in. 2. Verpak het product goed. Vaak gaat dit prima in de verpakking waarin het product ook is geleverd. Vergeet hierbij niet het retourformulier toe te voegen! 3. Verstuur het product naar onderstaand adres: Retouradres: Happy on Web B.V. T.a.v. Afdeling Retouren en Garantie Ruysdaelbaan 3A 5642 JJ Eindhoven Nederland4. Het product komt bij ons binnen en wordt door ons gecontroleerd. Nadat uw retour is verwerkt ontvangt u hiervan een bevestiging via de mail. Doorgaans is dit binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van uw retour!
Kijk eerst of uw adresgegevens kloppen in de track & trace. Wanneer uw adresgegevens correct zijn willen wij u vragen om nog even geduld te hebben, uw bestelling is onderweg. Uit ervaring weten wij helaas dat bezorgers nog wel eens een bestelling te voorbarig op bezorgd zetten om hun eigen deadlines te halen. Ook willen wij u verzoeken navraag te doen bij uw buren, mogelijk heeft de bezorger uw bestelling bij een van uw buren afgeleverd.

Mocht u 2 dagen nadat de track & trace heeft aangegeven dat uw bestelling is bezorgd nog niets hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via de klantenservicepagina.

 

Anderen zijn ook enthousiast.